Szkoła Podstawowa nr 1

im. Mikołaja Kopernika w Miliczu

  • 2019.jpg
  • 150721.jpg
  • 387884.jpg
  • 18057900_1354461951275918_5426587430439329007_n.jpg
  • 18058096_1354461944609252_3798690982858424436_n.jpg
  • 18156848_1354462047942575_7218699550326152952_n.jpg
  • 18157740_1354461954609251_5591189229331158939_n.jpg
×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /profiles/g/gi/gim/gimnazjummilicz/archiwum.sp1milicz.pl/images/2020/natalia.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /profiles/g/gi/gim/gimnazjummilicz/archiwum.sp1milicz.pl/images/2020/sprawozdanie matma.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /profiles/g/gi/gim/gimnazjummilicz/archiwum.sp1milicz.pl/images/2020/fotorelacja niemiecki.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /profiles/g/gi/gim/gimnazjummilicz/archiwum.sp1milicz.pl/images/2019/fizykochemia.
JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /profiles/g/gi/gim/gimnazjummilicz/archiwum.sp1milicz.pl/images/2019/smak słuch.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/2020/natalia
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/2020/sprawozdanie matma
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/2020/fotorelacja niemiecki
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/2019/fizykochemia
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/2019/smak słuch

W zajęciach logopedycznych brało udział 4 uczniów. Zajęcia odbywały się dwa razy w tygodniu w trybie stacjonarnym.

Ogólne i szczegółowe cele zajęć został przez uczniów w różnym stopniu osiągnięte.

U wszystkich w różnym stopniu doszło do usprawnienia motoryki i koordynacji narządów artykulacyjnych. Nastąpił rozwój mowy pod względem gramatycznym, fonetycznym, leksykalnym i frazeologicznym. Analizując wyniki ankiet ewaluacyjnych – uczniowie:

- wszyscy uczniowie uznali, że po zajęciach bardziej lubią się uczyć

- wszyscy przyznali, że zajęcia im się podobały

- wszyscy uczniowie uznali, ze program zajęć był ciekawy.

Zajęcia nie były monotonne – pojawiały się oprócz zajęć stolikowych, czy przed lustrem logopedycznym różnego rodzaju ćwiczenia połączone z ruchem, ćwiczeniami koordynacji, logorytmiczne.

- wszyscy uczniowie uznali, że materiały prezentowane na zajęciach były ciekawe,

- wszyscy przyznali, że korzystali na zajęciach z nowoczesnego sprzętu i pomocy dydaktycznych

Wykorzystywano komputerowe i multimedialne programy logopedyczne. Pracę nad korekcją wymowy oraz ćwiczenia narządów mowy i ćwiczenia oddechowe wykonywane były podczas zabawy – gier, mini konkursów. Wykorzystywano różnego rodzaju pomoce do ćwiczeń.

- wszyscy uznali, że po zakończeniu zajęć łatwiej  zapamiętują i lepiej się uczą

- uznali, że wiedza dot. zajęć logopedycznych jest większa

- wszyscy chętnie skorzystaliby z takich zajęć w przyszłości.

Natalia Loret-Wiernasz

{gallery}2020/natalia{/gallery}

 

Zajęcia rozwijające z matematyki w ramach projektu:

 „Szkoła na podium- tutaj lubię się uczyć” gr. 17

Cele ogólne zajęć:

- rozbudzanie i kształtowanie zainteresowań matematycznych,

- wyrobienie nawyku obserwacji, eksperymentowania, samodzielnego poszukiwania               i zdobywania informacji,

- doskonalenie zdobytych umiejętności w rozwiązywaniu problemów matematycznych            i nabywanie nowych umiejętności,

- przyswojenie podstawowych pojęć i umiejętności matematycznych znajdujących zastosowanie w najprostszych sytuacjach praktycznych,

- opanowanie sprawnego wykonywania obliczeń na liczbach naturalnych,

- opanowanie umiejętności wykorzystania najprostszych pojęć geometrii w sytuacjach praktycznych, rozwój wyobraźni przestrzennej.

W zajęciach brało udział ośmioro uczniów z klasy 6c. Zajęcia były realizowane          w II semestrze roku szkolnego 2019/2020 oraz I semestrze roku szkolnego 2020/2021.         W ramach zajęć uczniowie rozwijali swoje umiejętności matematyczne. Rozwiązywali łamigłówki liczbowe- Sudoku i kakuro. Wykonywali ćwiczenia interaktywne. Układali puzzle geometryczne, rozwiązywali łamigłówki z wykorzystaniem zapałek. Uczyli się poprzez zabawę, grając w matematycznego Piotrusia oraz matematyczne domino.  Budowali bryły      z klocków reko. Były również zabawy twórcze z klockami GEO.

{gallery}2020/sprawozdanie matma{/gallery}

W ramach Programu Szkoła na Podium TUTAJ LUBIĘ SIĘ UCZYĆ ośmioro uczniów klasy 7c wzięło udział w zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych z j. niemieckiego. Zajęcia odbywały się od 16.01.2020 do 02.12.2020. Celem zajęć było wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach językowych uczniów poprzez pomoc uczniom  w przyswajaniu podstawowych wiadomości z języka niemieckiego, zachęcanie do samodzielnej pracy, zwiększenie motywacji ucznia do nauki, kształcenie postawy tolerancji i szacunku dla innych kultur. 
Zajęcia odbywały się w sali wyposażonej w tablicę interaktywną; słuchawki z mikrofonami. Dzięki takiemu wyposażeniu sali uczniowie mieli dostęp do różnych platform językowych oraz stron internetowych m. in.:
Bezpłatny dostęp do tych portali umożliwił uczniom , w tym trudnym okresie, również naukę zdalną. 
Udział w zajęciach zmotywował uczniów do aktywniejszego udziału w zajęciach szkolnych, nadrobienie zaległości z języka niemieckiego, a także nauki języka poprzez korzystanie z różnych stron internetowych pomagające przyswajaniu struktur gramatyczno - leksykalnych.
{gallery}2020/fotorelacja niemiecki{/gallery}