SPRAWOZDANIE – TERAPIA LOGOPEDYCZNA
SZKOŁA NA PODIUM
W zajęciach logopedycznych brało udział 4 uczniów.
Ogólne i szczegółowe cele zajęć został przez uczniów w różnym stopniu osiągnięte.
U wszystkich doszło do usprawnienia motoryki i koordynacji narządów artykulacyjnych. Nastąpił rozwój mowy pod względem gramatycznym, fonetycznym, leksykalnym i frazeologicznym. Większość uczniów poprawiła także umiejętność czytania, w tym czytania ze zrozumieniem.
Analizując wyniki ankiet ewaluacyjnych – uczniowie:
- wszyscy uczniowie uznali, że po zajęciach bardziej lubią się uczyć
- wszyscy przyznali, że zajęcia im się podobały
- wszyscy uczniowie uznali, ze program zajęć był ciekawy
- wszyscy uczniowie uznali, że materiały prezentowane na zajęciach były ciekawe,
- wszyscy przyznali, że korzystali na zajęciach z nowoczesnego sprzętu i pomocy dydaktycznych
- wszyscy uznali, że po zakończeniu zajęć łatwiej zapamiętują i lepiej się uczą
- uznali, że wiedza dot. zajęć logopedycznych jest większa
- wszyscy chtętnie skorzystaliby z takich zajęć w przyszłości.