SPRAWOZDANIE – TERAPIA LOGOPEDYCZNA

SZKOŁA NA PODIUM

W zajęciach logopedycznych brało udział 4 uczniów.

Ogólne i szczegółowe cele zajęć został przez uczniów w różnym stopniu osiągnięte.

U wszystkich doszło do usprawnienia motoryki i koordynacji narządów artykulacyjnych. Nastąpił rozwój mowy pod względem gramatycznym, fonetycznym, leksykalnym i frazeologicznym. Większość uczniów poprawiła także umiejętność czytania, w tym czytania ze zrozumieniem.

Analizując wyniki ankiet ewaluacyjnych – uczniowie:

- wszyscy uczniowie uznali, że po zajęciach bardziej lubią się uczyć

- wszyscy przyznali, że zajęcia im się podobały

- wszyscy uczniowie uznali, ze program zajęć był ciekawy

- wszyscy uczniowie uznali, że materiały prezentowane na zajęciach były ciekawe,

- wszyscy przyznali, że korzystali na zajęciach z nowoczesnego sprzętu i pomocy dydaktycznych

- wszyscy uznali, że po zakończeniu zajęć łatwiej  zapamiętują i lepiej się uczą

- uznali, że wiedza dot. zajęć logopedycznych jest większa

- wszyscy chtętnie skorzystaliby z takich zajęć w przyszłości.

84280255_482406805789346_6814860480130056192_n.jpg 84723636_609025026587826_4180514655308873728_n.jpg 84766069_1036445733396924_8525598176634208256_n.jpg