×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /profiles/g/gi/gim/gimnazjummilicz/archiwum.sp1milicz.pl/images/2020/natalia.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/2020/natalia

W zajęciach logopedycznych brało udział 4 uczniów. Zajęcia odbywały się dwa razy w tygodniu w trybie stacjonarnym.

Ogólne i szczegółowe cele zajęć został przez uczniów w różnym stopniu osiągnięte.

U wszystkich w różnym stopniu doszło do usprawnienia motoryki i koordynacji narządów artykulacyjnych. Nastąpił rozwój mowy pod względem gramatycznym, fonetycznym, leksykalnym i frazeologicznym. Analizując wyniki ankiet ewaluacyjnych – uczniowie:

- wszyscy uczniowie uznali, że po zajęciach bardziej lubią się uczyć

- wszyscy przyznali, że zajęcia im się podobały

- wszyscy uczniowie uznali, ze program zajęć był ciekawy.

Zajęcia nie były monotonne – pojawiały się oprócz zajęć stolikowych, czy przed lustrem logopedycznym różnego rodzaju ćwiczenia połączone z ruchem, ćwiczeniami koordynacji, logorytmiczne.

- wszyscy uczniowie uznali, że materiały prezentowane na zajęciach były ciekawe,

- wszyscy przyznali, że korzystali na zajęciach z nowoczesnego sprzętu i pomocy dydaktycznych

Wykorzystywano komputerowe i multimedialne programy logopedyczne. Pracę nad korekcją wymowy oraz ćwiczenia narządów mowy i ćwiczenia oddechowe wykonywane były podczas zabawy – gier, mini konkursów. Wykorzystywano różnego rodzaju pomoce do ćwiczeń.

- wszyscy uznali, że po zakończeniu zajęć łatwiej  zapamiętują i lepiej się uczą

- uznali, że wiedza dot. zajęć logopedycznych jest większa

- wszyscy chętnie skorzystaliby z takich zajęć w przyszłości.

Natalia Loret-Wiernasz

{gallery}2020/natalia{/gallery}