W zajęciach dydaktyczno – wyrównawczych w ramach projektu SZKOŁA NA PODIUM, z przyrody uczestniczyło 8 uczniów z klas trzecich gimnazjum: 3f-4 uczniów, 3a- 2 uczniów, 3c-uczeń oraz 3d- uczeń. Zajęcia odbywały się dwa razy w tygodniu po 2 godziny, łącznie 30 godzin.

Celem zajęć było wyrównywanie szans , podniesienie kompetencji kluczowych, poznanie zastosowania geografii w życiu codziennym oraz przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego.

W trakcie zajęć uczniowie korzystali z map, uczyli się korzystać z metod prezentacji zjawisk na mapie. Chętnie pracowali, rozwiązywali testy gimnazjalne. Poszerzali  swoją  wiedzę na temat obliczania czasu na świecie oraz padania promieni słonecznych. W czasie zajęć korzystaliśmy z filmów naukowych oraz wykonywali ćwiczenia interaktywne.

Zajęcia w tak małych grupach pozwoliły na lepsze zrozumienie zagadnień oraz służyły do osiągnięcia lepszych efektów w nauce.

61374175_1341182639369483_5415016770190704640_n.jpg 61376175_1115241662011770_6715323157051342848_n.jpg 61517447_480781015998971_3211484945734172672_n.jpg

61585941_344955352878575_381194990518272000_n — kopia.jpg 61585941_344955352878575_381194990518272000_n.jpg 61585946_570018783404978_6416229674736680960_n.jpg

61605316_321799861821591_7484054511271542784_n.jpg 61627380_808508612883698_7689234651008729088_n.jpg 61907571_305441453696937_8051966629388484608_n.jpg

61925678_2397006843845199_4199182361293750272_n.jpg